Re: Qt4 phonon přestal fungovat a zasekává aplikaci

Tomas Konir tomas.konir na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 11:22:55 CET 2009

Phonon pro qt4 aplikace bere nastaveni z kde4. PulseAudio a ostatni s tim
obvykle nemaji moc co delat. Ja osobne jsem pozoroval problemy s podivnym
phonon-gstreamer backendem. Pomohla instalace xine backendu a samozrejme
jeho nastaveni, jako preferovaneho v kde4. Pulseaudio pouzivam a za
posledniho pul roku jsem nenarazil na problem (jen jsem mu zakazal usinat a
automaticky se ukoncovat). Naopak jsem mohl vyhodit z PC zbytecnou audigy4 a
uzivam si integrovanou zvukovku (pro rejpaly, pripojenou pres digital I/O).

MOJE