problémy se sítí

Leonado leo na matrix-leo.cz
Středa Prosinec 30 22:02:40 CET 2009

Dobrý den,
mám problém se sítí. Skype, kopete, kmail fungují perfektně, ale prohlížeč webu (konqueror, mozilla-
firefox) hlásí chybu, že se není možné spojit s hostitelem, taktéž curl, wget, ftp hlásí chybu, v
lozích zdá se nic není díval jsem se do /var/log/kernel/*.log a logy jsou prázdné, což mě udivilo,
protože jinak bývají plné warnings atd. ostatní logy se zdají být v pohodě( relativně ), kromě
opakující se hlášky, že ntpdate se nemúže synchronizovat s ntp.pool.com (?). Existuje nějaký
nástroj, který by se dala najít chyba? Pokud anov tak jak?

Děkuji předem
--
Leonardo
----