RE: problémy se sítí

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Čtvrtek Prosinec 31 12:47:47 CET 2009

Zdravim,

kopete ani kmail neznam, ale pokud skype jde a ostatni sluzby ne,
hledal bych problem v DNS..

zatim nashle

--
-- -------------------------------------------------------------------
Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: 481 624301
51301, Semily 1                   phone VoIP  481 120969
http://www.mikroservis.cz
-- -------------------------------------------------------------------

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Leonado
Sent: Wednesday, December 30, 2009 10:03 PM
To: linux na linux.cz
Subject: problémy se sítí

Dobrý den,
mám problém se sítí. Skype, kopete, kmail fungují perfektně, ale prohlížeč
webu (konqueror, mozilla-
firefox) hlásí chybu, že se není možné spojit s hostitelem, taktéž curl,
wget, ftp hlásí chybu, v lozích zdá se nic není díval jsem se do
/var/log/kernel/*.log a logy jsou prázdné, což mě udivilo, protože jinak
bývají plné warnings atd. ostatní logy se zdají být v pohodě( relativně ),
kromě opakující se hlášky, že ntpdate se nemúže synchronizovat s
ntp.pool.com (?). Existuje nějaký nástroj, který by se dala najít chyba?
Pokud anov tak jak?

Děkuji předem
--
Leonardo