KDE4-opět nastavování

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Neděle Únor 1 12:06:29 CET 2009

Zdravim,

On Monday 26 January 2009 17:02:00 Jan Řezníček wrote:

> neroztáhl se na novou velikost v novém rozlišení. Tak jsem ho dal
> odstranit a myslel si, že ho znova přidám a on se objeví ve správné
> velikosti. Jenže ouha, neobjevuje se, nově přidané panely jsou prázdné.
> Jak ho mám dát zpět, nebo jak se vlastně startuje to nové Nastavovací
> centrum?!

IMHO je kazdy nove pridany panel prazdny, dokud na nej nedate novy widget:
klik pravym tl. >> Pridat widgety >> a pak si jen vybrat - Systemova cast
panelu, prepinac ploch, spoustec aplikaci, spravce uloh, hodiny atd.

> Druhá věc: podle zde tohoto návodu
> http://forum.mandrivalinux.cz/index.php?topic=9400.0
> jsem si chtěl nastavit ikony na ploše, ale místo toho se objevují ikony
> v nějakém pitomém plasmoidním černém čtverci a nikoliv na ploše.
> Existuje způsob, jak mít ikony na ploše?

Sice mi widget "pohled na slozku - Plocha" docela vyhovuje, ale jinak zas tak
velky problem to neni: vezmu ikonu aplikace ze "start menu" (nebo widgetu
slozka)  a za neustale stisknuteho leveho tl. mysi ho "pretahnu" na plochu.
Ikona se zkopiruje a mate ji tam....

(Kubuntu + KDE 4.1.4)

S pozdravem

Miroslav Zidek