KDE4-opět nastavování

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Neděle Únor 1 18:26:47 CET 2009

On Monday 26 January 2009 17:02:00 Jan Řezníček wrote:

> Druhá věc: podle zde tohoto návodu
> http://forum.mandrivalinux.cz/index.php?topic=9400.0
> jsem si chtěl nastavit ikony na ploše, ale místo toho se objevují ikony
> v nějakém pitomém plasmoidním černém čtverci a nikoliv na ploše.
> Existuje způsob, jak mít ikony na ploše?

Dneska jsem upgradoval na KDE 4.2 a po kliknuti pravym tl na plose se objevi
"Apperance settings" a tam je volba desktip aktivity >> typ Pracovni plocha.
Zmenite na Pohled na slozku - a je to.

Jinak spravce uloh v panelu se dockal moznosti nastaveni vice radek, systemova
cast panelu uz nemrsi ikony. Vypada to, ze se zacalo blyskat na lepsi casy a
KDE 4.2 konecne pujde i na pracovni NB :)

MiZi
--
 Miroslav Žídek
 mizi(zavináč)mzidek.net