SMART a pending sectors

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 4 12:46:24 CET 2009

Pavel Kankovsky wrote:
: V error logu není nic (a self-test log je nějaký divný),

	Jo, je - u nekterych disku se mi stava, ze self-test
z nejakeho duvodu bezi straaaaaasne dlouho, takze kdyz treba
poustim short self-test kazdy den a long jednou tydne (a dam mu
treba 2 dny na dokonceni), tak stejne nedobehne na nekterych
discich. Netusim proc. Treba ve ftp.linux.cz se takto chovaly
dva disky ze serie osmi stejnych :-(.

: výrobce. Ale pokud taková hodnota není u daného typu disku obvyklá, tak
: bych spíš počítal s tím, že se už chystá na cestu do věčných lovišť.

	No, ted tady mam tri takove disky (nekontroloval jsem jestli
i se stejnou verzi firmwaru, ale stejny vyrobce a velikost), jeden
ma 1 pending, jeden ma tech 260, a jeden ma 11. Zadny zaznam v error logu,
a v logu testu je obcas read failure.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |