Apache neprijima dalsi spojeni

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Středa Únor 4 13:52:22 CET 2009

Artur Kudelka wrote:
> Neni to nahodou problem te PHP aplikace ?
>
> Zdravi
>       Artur Kudelka

> Od: Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz>
> Předmět: Re: Apache neprijima dalsi spojeni
> Datum: 04.2.2009 12:42:25
> Dalibor Straka wrote:
> : Ahoj,
> :
> : znovu vyhnil apache a ted uz jsem ho tedy chytnul pod krkrem:
> :
> : # for i in `pidof apache2`; do cat /proc/$i/wchan; done:
> : vrati:
> [...]

Z predoslych prispevkov som pochopil ze ten zamok vytvara php5.  Nemoze
to byt nejaky blbo napisany php-ckovy script?  Script vytvori zamok a
potom niekde zostane visiet.  Vsetci ostatny cakaju na odomknutie az sa
casom prekroci maxclients.  Mozno by bolo dobre zistit co ten script
robi a ci sa tomu neda pomoct.

--

Richard Svec