Apache neprijima dalsi spojeni

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 4 23:55:20 CET 2009

Ahoj,

On Wed, Feb 04, 2009 at 01:52:22PM +0100, Richard Svec wrote:

> Z predoslych prispevkov som pochopil ze ten zamok vytvara php5.  Nemoze
> to byt nejaky blbo napisany php-ckovy script?  Script vytvori zamok a

Je to urcite spatne napsany php. A verim ze ne jeden. Autory php stranek
nemame pod kontrolou. Nevim presne jak se php dostane do flock(), ale
urcite je neco spatne, preci nevyrobim stranku "zlo.php":
<?php
  while(1) do nothing;
?>

klikne na ni par set klientu a apachovi se premnozi procesy. Na to je
jiny kontrolni mechanizmus, ktery vsak selze, kdyz se stoji na volani
kernelu (viz nize).

> potom niekde zostane visiet.  Vsetci ostatny cakaju na odomknutie az sa
> casom prekroci maxclients.  Mozno by bolo dobre zistit co ten script
> robi a ci sa tomu neda pomoct.

Ty tisice php skriptu jsou dodavane externimi firmami. Hledam nadrazeny
mechanismus, ktery jim nedovoli bezet dele nezli treba 30vterin. Jen
podotykam, ze pokud se php skript dostane do volani kernelu treba
flock(), tak na nej zrejme nezafunguje max_exec_time apod.

Diky,
-- Dalibor Straka