Apache neprijima dalsi spojeni

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 5 11:20:07 CET 2009

Dalibor Straka wrote:
: On Wed, Feb 04, 2009 at 12:42:06PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
: >
: > 	Pokud vsichni cekaji na flock, tak asi nekdo jiny ma ten soubor
: > zamceny.  To by melo jit zjistit pres lslk(1) nebo lsof(1).
: >
: Ahoj,
:
: to je taky dobry postreh! Nema. Zamkne si ho apache(php) a trva dlouho
: nezli uvolni, proste se zasekne a treba se ceka na max_execution_time.

	No vida. Cili naopak ma. Takze bych pres lsof zjistil ktery
potomek Apache tohle zamce a co za request dela. Pak by slo identifikovat
vadny skript a nejak ho upravit.

	Pokud je ale cilem zabranit teto situaci "zvenku", pak mozna
spoustet PHP veci jako CGI/FastCGI, aby ten Apache samotny nebyl
ten kdo to ma zamknute, a mohl tak vyhodnotit maximalni dobu spusteni.

	Nebo treba udelat handler (ja bych psal v mod_perlu jako
PerlFixupHandler, ale YMMV), ktery pred spustenim hlavniho handleru
PHP zavola treba alarm(30).

[ OT: vzdycky mi bylo zahadou jak to ty hostingove firmy delaji, ze pusti
  cizim lidem moznost spoustet svoje PHP skripty spolu s dalsimi stovkami
  zakazniku na jedne instanci Apache (a tedy pod jednim UID), ze to prece
  nemuze fungovat. No a zda se ze jsem mel pravdu a fakt to nefunguje :-]

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |