Apache neprijima dalsi spojeni

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Únor 5 14:29:38 CET 2009

Ahoj,

On Thu, Feb 05, 2009 at 11:20:07AM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> [ OT: vzdycky mi bylo zahadou jak to ty hostingove firmy delaji, ze pusti
>   cizim lidem moznost spoustet svoje PHP skripty spolu s dalsimi stovkami
>   zakazniku na jedne instanci Apache (a tedy pod jednim UID), ze to prece
>   nemuze fungovat. No a zda se ze jsem mel pravdu a fakt to nefunguje :-]

Me to bylo taky vzdycky zahadou a poustel jsem php pres cgi a nastavil
jsem jim v apache limity:
	RLimitCPU 10
	RLimitMEM 50000000
U teto firmy jsem prevzal stavajici system a postupne z nej delam
opravdicky.

Napriklad tadle firma ma cca 1000 domen na jednom stroji a muzou si
navzajem koukat do adresaru a verim ze i prepisovat, kdyz uz maji
stejneho uzivatele ;-). Ale nikdo to nedela.

Jine firmy maji pro kazdeho uzivatele jine uid, pouzivaji su-php apod.
-- Dalibor Straka
P.S. Tezko rici co je vetsi zlo.