Apache neprijima dalsi spojeni

Petr Silvek enopetr na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 14:58:20 CET 2009

Ahoj,

a nehadaj se tam vzajemne provazane skripty o session?

1.php - zavola session_start()
1.php si naincluduje 2.php
2.php zavola session_start() se stejnym SID

(anebo jsou to stranky s FRAMEs a kazdy skript ramu vola session_start()...)
co zkusit explicitne volat

session_write_close()
kdyz uz neni session potreba..