[trocha OT] Re: Apache neprijima dalsi spojeni

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Únor 5 15:27:18 CET 2009

Mozem sa spytat, pouzivate cgi, fcgi alebo fcgid? Tiez nejako nedoverujem
open_base_dir a podobnym veciam, tak som sa dal do testovania fcgid a uz
som narazil na urcite komplikacie, poradit ale nikto nevedel. cgi je
pomale, tak som dalej neskumal, u fcgi ma odradil google a uzivatelmi
casto spominane problemy so stabilitou (mozno uz dnes neplati), tak som
skusil fcgid, ale prvy problem bol s nastaveniom IPCCommTimeout vo
virtualoch, kde posobi "globalne" a berie sa v uvahu ta hodnota
virtualneho webu, ktora ma najnizsi timeout a bola pritom od restarta
apache aspon raz spustena. Druhy problem bol v tom, ze apache (worker)
obcas skoncil na 100% konzumaci cpu a pomohol len restart apache (vacsinou
po dlhej dobe neaktivity, nie kvoli zatazeniu). A myslim, ze tam boli este
nejake dalsie drobnosti so stabilitou. Zatial ma to trochu sklamalo, ale
mozno je problem niekde inde :)

Ak mate odkazy na nejake seriozne clanky o cgi/fcgi/fcgid, celkom by sa
hodili, vsetko co som nasiel, tak bolo par step by step postupov bez
nejakeho sirsieho vysvetlenia alebo len utrzky na roznych blogoch a
podobne, ale ziadny podrobny popis, prakticke skusenosti a riesenie
problemov, ktore mozu nastat. Vsade je popisovany len mod-php, ktory je z
bezpecnostneho hladiska na tom mizerne a taktiez "neumoznuje" beh apache
ako workera.

--
S pozdravom,
Martin Tirsel