Apache neprijima dalsi spojeni

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Čtvrtek Únor 5 18:24:41 CET 2009

Dalibor Straka wrote:
> Ahoj,

> Je to urcite spatne napsany php. A verim ze ne jeden. Autory php stranek
> nemame pod kontrolou. Nevim presne jak se php dostane do flock(), ale
> urcite je neco spatne, preci nevyrobim stranku "zlo.php":
> <?php
>   while(1) do nothing;
> ?>

Heh.  Zazil som programatora ktory v perle napisal script na kopirovanie
logov apache ktore chcel analyzovat alebo co.  Robil to tak, ze nacital
cely log do pola (ano citate dobre) a potom to pole zapisal do ineho
suboru.  Na tom webserveri bezali domeny ktore mali v urcitej sezone
velku navstevnost - vtedy bol denny log ~500M takze server vtedy obykle
lahol.  Takze v tom smere ma uz nic neprekvapi.

--

Richard Svec