Re: Najde se dobrá duše, která umí a napíše... (skript-text)

KaCe kace.tuxuser na gmail.com
Pátek Únor 6 14:14:30 CET 2009

Je to webové album - plugin Simple Image Gallery PRO (RS Joomla) - čte
data/fotky z adresáře a do stejné složky kopíruji i příslušný textový soubor
s popisem, takže přes PHP asi ne - a my s ženou PHP neumíme :-))

--
Karel Cecil
kace na jabber.cz