Pristup do shellu pro cizi lidi

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Neděle Únor 8 23:01:12 CET 2009

On Sun, Feb 08, 2009 at 02:47:55AM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Pane Ovsik, vy nas ale zasobujete ;)

Ajaj, omlouvam se. Abych to vysvetlil, prehlasil jsem si konferenci na
adresu na Gmailu. Kdyz mi ta moje zprava neprisla zpet, vzpomel jsem na
nejake figl, ze se do konfery pro nove prihlaseneho musi poslat zprava
2x. Jenomze ono stale nic, tak jsem to vcera poslal asi 5x :(, zkousel
jsem pak bounce, aby to byla tataz zprava.  Tak nevim, moje zpravy mi
zpet nedorazily. Jeste jsem hledal archiv konference, ze se mrknu tam,
ale ten asi nebezi (500). Tak ted uz vim od Vas, ze dorazili, trapne.
Jeste jednou se omlouvam.
--
Zito