Gmail (was: Re: Pristup do shellu pro cizi lidi)

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Únor 9 00:44:27 CET 2009

Václav Ovsík wrote:
> Ajaj, omlouvam se. Abych to vysvetlil, prehlasil jsem si konferenci na
> adresu na Gmailu. Kdyz mi ta moje zprava neprisla zpet, vzpomel jsem na
> nejake figl, ze se do konfery pro nove prihlaseneho musi poslat zprava
> 2x. Jenomze ono stale nic, tak jsem to vcera poslal asi 5x :(, zkousel
> jsem pak bounce, aby to byla tataz zprava.  Tak nevim, moje zpravy mi
> zpet nedorazily. Jeste jsem hledal archiv konference, ze se mrknu tam,
> ale ten asi nebezi (500). Tak ted uz vim od Vas, ze dorazili, trapne.
> Jeste jednou se omlouvam.

Google je v tomhle "genius". Pamatuje si vsechny Message-Id, ktere jim
protekly a jakmile prijde nejake znova, tak zpravu proste spolkne.

Jde si o tom chovani neco najit, na Googlu. :)

Jak jejich designery/programatory obdivuju, tak tuhle funkci (tezce
nepratelskou k e-mailovym konferencim) teda nevychytali.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz