postfix, presmerovani mailu podle urcite hlavicky

Digisvet Admin admin na digisvet.cz
Pondělí Únor 9 10:06:37 CET 2009

A opravdu to musi by realizovano presne tak, jak zni zadani (tedy pomoci
maildropu/procmailu)?
Ja stejneho vysledku (aspon myslim) dosahuji nasledujici konfiguraci
Amavisu:
$spam_quarantine_method = 'smtp:[127.0.0.1]:10025';
$spam_quarantine_to = 'karantena na example.org';