sledovani aktivity procesu

Náprstek Vladimír Vladimir.Naprstek na rwe.cz
Středa Únor 11 18:38:58 CET 2009

Ahoj,
promiň, než jsem tohle vlákno dočetl až ke spořiči, už mi tohle odešlo.

Nicméně jsem ale přesvědčen že tuhle věc nijak uspokojivě nevyřešíš (sám jsem to kdysi nevyřešil):

a) na win. server se lidé přihlašují přes rdesktop, takže používají MS protokol a budeš muset nějak pracně hloubat v logu a zjišťovat info o uživateli,

b) lidé vědí, že licencí je málo a proto své přihlášení schválně neukončí (co když ho budou za chvíli potřebovat).

c) můžeš oddělit síť s linux stanicemi a třeba někde na FW nastavit komunikaci tak, aby se po 5ti minutách zařízla. Jenže určitě se najde někdo, na koho se toto řešení nebude smět použít.

d) atd...

Takže z toho vyplývá, že máš dvě možnosti - buď dokoupit licence a nebo lidi nějakým způsobem penalizovat za blokování licencí (občas i řev přes dvě patra udělá pravé divy).

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz