Najde se dobrá =?iso-8859-2?q?_du=B9e?=, která umí a napíše... (skript-text)

Dusan Zatkovsky msk.conf na gmail.com
Pondělí Únor 9 12:43:35 CET 2009

On Sunday 08 of February 2009 20:03:37 Pavel Kankovsky wrote:

> Naučte se sám psát skripty a uděláte radost více lidem, než jen panu
> Krajdlovi. ;) (Nemluvě o tom, jaký prospěch z toho budete mít sám.)

Pricom pod slovom script asi nebol mysleny ten perl, pretoze z tych
regularnych vyrazov som sa skoro pripo.... :-)

Obdivujem perlistov, pripadam si pri nich ako poloprogramator, pretoze ked uz
musim pouzit regexp ( a snazim sa mu vyhnut co to ide, to mi verte ), tak na
to hladam rozne klikatka a manualy rozne po webe...

--
Dusan