Najde se dobrá duše, která umí a napíše... (skript-text)

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Pondělí Únor 9 15:06:22 CET 2009

Dusan Zatkovsky napsal(a):

> Pricom pod slovom script asi nebol mysleny ten perl, pretoze z tych
> regularnych vyrazov som sa skoro pripo.... :-)
>
> Obdivujem perlistov, pripadam si pri nich ako poloprogramator, pretoze ked uz
> musim pouzit regexp ( a snazim sa mu vyhnut co to ide, to mi verte ), tak na
> to hladam rozne klikatka a manualy rozne po webe...

Neni to tak hrozný, jak to vypadá :-) Já se přiznám, že se zase ztrácím
v těch klikátkách na regexpy... párkrát jsem na ně koukal, ale stejně
jsem nějak nepochopil, co má ten regexp dělat :-D

SPM