Krabicka na router s beznym linux distrom

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Únor 9 21:53:55 CET 2009

Pekny den

Hladam "krabicku", do kt. viem nainstalovat *bezne* distro pre server ucely
(router, fw, nat)
(len pre vnutorne ucely)

==Minimalne poziadavky:
vymenitelny "HDD"::CF/PATA/SATA - 1,8//2,5//3,5"
male
mozno polozit kamkolvek (bezny prach/spina; nenarocne na chladenie - e.g. do
obyvackovej skrine)
CPU na kt. mi pobezi Ubuntu aj Debian, popr. Gentoo a Slack {ziadne mini
verzie}

==Optimalne poziadavky:
preferujem SATA3,5" (ak nie je, tak USB)
pasivne chladenie
WiFi - moze, ale nemusi mat, ale ak ma, aby sa dalo deaktivovat (najlepsie
HW, ale postaci aj SW)
nizka spotreba
vykon aspon ako P3 1000MHz
i386/VIA/Atom ...
* Moze to byt "thin client" s CF/HDD aj HTPC ...
* Dost mi zalezi na vymenitelnosti HDD/USB porte (kvoli tomu, ze tam pojdu
aj vacsie zalohy ^/ proxy - squid a asi 10GB cache)

Popr. je skor mozne, ze mi odporucite malilinku "PC skrinku" kde je spicovo
vyriesene chladenie a ma ozaj mikro rozmery.

Potrebujem toho viacej ks (3 "minimalne" a 5 "optimalnych") - aj komercne
ponuky na moj email...

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com