postfix, presmerovani mailu podle urcite hlavicky

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Únor 10 19:03:40 CET 2009

On Tue, Feb 10, 2009 at 01:55:12PM +0100, Digisvet Admin wrote:
> pak je tu jeste moznost Cyrus + Sieve - ten take k plne spokojenosti k
> podobnym ucelum pouzivam.
> Jinak bych se ale stejne priklanel k tomu reseni s Amavisem - myslim, ze
> neni treba prekopat cely mailserver,
> staci jen nadefinovat dalsi policy event. policy bank?

obavam se, ze sievu nedokazu rict, aby mail preposlal na adresu, ktera byla v
"rcpt to". amavis by slo pouzit, kdybych ho mel az za antispamem, ale ja mam
amavis pouze na kontrolu viru a nejak se mi nechce do toho kopat na serveru,
kde mam stovky mailboxu. znam zakazniky.

mk