postfix, presmerovani mailu podle urcite hlavicky

Digisvet Admin admin na digisvet.cz
Úterý Únor 10 13:55:12 CET 2009

pak je tu jeste moznost Cyrus + Sieve - ten take k plne spokojenosti k
podobnym ucelum pouzivam.
Jinak bych se ale stejne priklanel k tomu reseni s Amavisem - myslim, ze
neni treba prekopat cely mailserver,
staci jen nadefinovat dalsi policy event. policy bank?