Problém s OpenVPN a ústřednou Alcatel

Michal Rybárik michal.rybarik na ecce.sk
Neděle Únor 15 01:19:39 CET 2009

Tomáš Koželuh  wrote / napísal(a):
> Tahle ústředna je starší typ a má nějakou vlastní nativní komunikaci, takže
> s tím fungují pouze produkty od Alcatelu (IP telefony, voip software).
> Věc se má tak, že ústředna nemá a ani nebude mít přístup z venku, zvlášť
> když většina komunikace probíhá přes HTTP protokol. Klient se má připojit z
> místa mimo síť, což má docílit OpenVPN, jenže OpenVPN nemůže fungovat jako
> výchozí brána, protože časem by byl traffic neúnosný. Zkusím nějak
> zjednodušeně načrtnout vzhled sítě:
> klient (192.168.15.8) ---- ovpn --- router --- ústředna (192.168.1.18)
> [...]
Ked ste to uz ponal takto dokladne, tak uz snad len skusit vytcpdumpovat
na strane klienta na tunelovom a beznom ethernetovom rozhrani, co kadial
lezie z toho PIMphonu. Mozno este posiela nieco niekam, co tou routou do
tunela neriesite. A ak aplikacii naozaj tvrdo zalezi na default gateway
ako takej, tak ruky nohy dolamat takym programatorom.

M.R.