RE: Problém s OpenVPN a ústřednou Alcatel

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 15 12:03:09 CET 2009

Já jsem ještě pátral a přímo v nějakým datasheetu od Alcatelu je podpora
PPTP a IPSec. Na PPTP můžu potvrdit, že to funguje i bez brány. Ještě jednou
zkusím tcpdump, ale nevím, jestli z něho dostanu něco užitečnýho. Rozdíl
mezi funkčním a nefunkčním spojením jsem nedokázal vypátrat, kromě toho, že
u funkčního prošlo víc packetů přes HTTP protokol.

T.K.