RE: Problém s OpenVPN a ústřednou Alcatel

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 15 14:07:31 CET 2009

Takže se mně to podařilo vyřešit, myslel jsem, že ústředna používá dvě IP
adresy, ale ona používá tři. To mně prozradil až Wireshark na stanici, po
dodání routy, úpravy iptables to funguje. Díky za spolupráci a za rady, bez
nich bych to asi dohromady nedal...

T.K.