problém s přehráváním videa na X1650 Pro

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Úterý Únor 17 14:29:40 CET 2009

On Tue, Feb 17, 2009 at 12:37:32PM +0100, Petr Klíma wrote:

> Blikani jsem zaznamenal jedine pri zapnutem Composite rozsireni a to
> jeste jenom v SVN verzi Enlightenmentu E17, ale timto smerem bych se
> taky podival (tzn. vypnout Composite).

Bingo! Používám compiz. `metacity --replace' funguje jako workaround.
Jestli tomu dobře rozumím, tak to je problém někde mezi driverem
a kompozitním manažerem?

Já se s tím jako s workaroundem nějak smířím, ale shodou okolností teď
stojím před výběrem nového hardware, který není pro mě. Tohle mi udělalo
trochu čáru přes rozpočet, protože jsem tam chtěl použít ATI Radeon HD
3650. Jenže s tím asi můžu rovnou očekávat stejné problémy ... Nemáte
nějaký tip na výkonově podobnou grafickou kartu, která se dá dnes pořídit,
a jejíž použití s Linuxem bude bezproblémové?

> Jeste muzete zkusit v mplayeru -vo gl2, taky to nemusi dopadnout spatne.

Taky bliká.

Obojí zkoušeno s fglrx.

> Tosuja

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
GNU/Linux User
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison