Nová verze kxkb

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Úterý Únor 17 17:49:10 CET 2009

Pavel Kraus wrote:
> Zdravím.
>
> V důsledku vydání nového Debianu (používám testing) se mi změnilo rozložení
> klávesnice. Dosud jsem používal toto nastavení, které mi perfektně
> vyhovovalo:
>
>  setxkbmap -rules xorg -model pc105
> -layout "us,cz_qwerty" -option "grp:switch,grp_led:scroll"

Uz davno (pro mne, pouzivam dlouhe roky unstable bez vyraznejsich
problemu se stabilitou) neexistuje cz_qwerty, ale jenom cz, pricemz
qwerty je -variant. Ja jsem to uz pred lety vyresil tim, ze jsem nasypal
do xorg.confu

Section "InputDevice"
  Driver       "kbd"
  Identifier   "Keyboard[0]"
  Option       "Protocol" "Standard"
  Option       "XkbLayout" "us,cz"
  Option       "XkbModel" "pc105"
  Option       "XkbOptions"
"grp:rwin_switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
  Option       "XkbRules" "xfree86"
  Option       "XkbVariant" ",qwerty"
EndSection

Funguje to i na OpenSuse 11.0 a dela to presne to, co chcete, jenom mam
jinak nastavene prepinani klavesnic.

Tosuja

--
Petr Klíma