RAID: Re: Debian GNU/Linux 5.0

LLK node.ch na centrum.cz
Sobota Únor 21 14:28:56 CET 2009

http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/256216 tady resi neco podobneho,

jen se zeptam, jak rychle tedy vytvorim raid 1, raid5, raid6?...

nejake prikazy priklady s mdadm jsou na

http://en.gentoo-wiki.com/wiki/Software_RAID_Install

no jsem spis zvykly pod win to naklikat, nicmene pod Win jsou problemy s vykonem pri zapisu, nevim proc...

tak jsem to chtel zkusit s Linuxem, ale ne abych s tim mesic musel laborovat :-(
Tam je Raid 5 primo v systemu, staci 4x kliknout (ale ma to sve omezeni, v Linuxu by to melo byt pry lepsi)ú