RAID: Re: Debian GNU/Linux 5.0

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Sobota Únor 21 14:55:42 CET 2009

Tak istako ako u Windows, tak aj v Linuxe treba venovat cas na naucenie sa
pracovat so systemom. Pokial s linuxom nemate skusenosti, tak skuste
Ubuntu, ktore vychadza z Debiana a je jednoduchsie, v Debianovi treba vela
veci robit rucne, co zaciatocnikom moze robit problemy.

Na rozbehanie raidu netreba ziadne prikazy ak to spravite pri instalacii,
tie potrebujete az na pripadnu manipulaciu alebo vytvorenie raidu za behu.

Doporucujem vygooglit nejake navody, ktore su zrozumitelne napisane, ajked
clovek hned vsetko nepochopi, po precitani niekolkych clankov to do seba
zacne zapadat. Aj keby ste s tym mesiac laborovali, tak sa behom toho
naucite vela dalsich veci a to rozhodne nieje na zahodenie ;)