RAID: Re: Debian GNU/Linux 5.0

LLK node.ch na centrum.cz
Sobota Únor 21 17:14:07 CET 2009

Mam Debian 5 DVD image z
http://cdimage.debian.org/debian-cd/5.0.0/i386/iso-dvd/

Problem je i to, ze to nejde spustit pod Virtual PC, viz
http://img239.imageshack.us/img239/9014/debian5.png
http://img239.imageshack.us/img239/4742/debian5b.png

Zkusim stahnout UBUNTU
http://cdimage.ubuntu.com/dvd/current/jaunty-dvd-i386.iso

a ze tam to bude lepe poresene? Protoze

at se koukam jak se koukam, tak volba LVM mi nenabidne zadny RAID, jen at si vyberu jeden ze ctyr disku (pritom jak jsem zvykly oznacit 4 disky a ze to na nich udela RAID, to tady neni).
Projdu to jeste jednou...