RAID: Re: Debian GNU/Linux 5.0

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Sobota Únor 21 18:38:40 CET 2009

hehe, MS Virtual PC 2007 a nema to rado Linux :) Skuste virtualbox alebo
vmware, tie uz funguju dlhsiu dobu a su to kvalitne virtualizacne
nastroje. Ale vykonnost raidu na tom neotestujete, pretoze virtualny stroj
ma pristup len k "softwerovemu hardveru", ktory emuluje virtualny stroj,
nejde napriamo.