Migrace imap courier -> dovecot

Úterý Únor 24 23:55:33 CET 2009

On Thu, 19 Feb 2009, Dalibor Straka wrote:

> prevedl jsem kompletni courier (imap,pop3,maildrop) na dovecot
> (imap,pop3,deliver). Ocekaval jsem, ze klienti spravne uvidi imapove
> slozky .Sent, .Trash apod. Klienti zacali zmatene vytvaret nove slozky
> s ceskymi nazvy ".Odeslana posta", ".Odstranena posta" apod. Nesetkal
> jste se nekdo s podobnym chovanim?

Pojmenovávání takových folderů je podle mne zcela na libovůli klienta.
Zkuste odchytit interakci klienta se servery obojího druhu a porovnat jí,
možná Courier posílá něco, co klienty přiměje používat jiná jména.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /