Migrace imap courier -> dovecot

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 25 11:28:54 CET 2009

On Tue, Feb 24, 2009 at 11:55:33PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Pojmenovávání takových folderů je podle mne zcela na libovůli klienta.
> Zkuste odchytit interakci klienta se servery obojího druhu a porovnat jí,
> možná Courier posílá něco, co klienty přiměje používat jiná jména.

Na migraci linuxu na nove zelezo hodne tlacili. Musel jsem i na novy
server dat courier. Ono ladeni si pripisuji na svuj todo list.

courier ma soubor courierimapsubscribed a v nem obsah
INBOX
INBOX.Trash
INBOX.Sent
INBOX.Drafts
INBOX.Junk
INBOX.tmp
INBOX.ON-Page

kdezto dovecot ma soubor subscriptions s obsahem (zde uz jsou videt
chyby: dva kose)
INBOX
Trash
Sent