Prepinani obrazovek na notebooku

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Únor 26 18:49:32 CET 2009

Jak nekdo spravne poznamenal xrandr je pro X server, v konzole nemam tuseni

Odchytavani ma snad neco spolecneho s ACPI, take bych to rad vedel, hlavne to jak ty kody zjistit. Navazat pak skript bych i zvladl, ale zatim jsem se k tomu nedostal.

zkuste
http://www.thinkwiki.org/wiki/Xorg_RandR_1.2

puzivam
pro prepnuti na notebook
/usr/bin/xrandr --output LVDS --auto --output VGA --off  --output TMDS-1 --off

pro dual
/usr/bin/xrandr --output LVDS --mode 1280x800 --output TMDS-1 --mode 1280x1024 --above LVDS

Proc nepouzivam vsude --auto nemam tuseni. Asi jak jsem to zkousel, tak jak to fungovalo, tak jsem se toho nevsimal.
ced