Prepinani obrazovek na notebooku

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Únor 26 19:55:14 CET 2009

Ja som mal v kombinacii fglrx a xrandr problemy, vobec mi nedetekoval
korektne rozlisenie monitorov a frekvencie a neslo mi to ani manualne
nastavit (mozno mate rovnaky problem). Ked som vymenil ovladac za
radeonhd, problemy zmizli a xrandr je na jednicku, oba monitory (crt+lcd,
rozdielne rozlisenia) detekuje a funguje korektne. Po vsetkych tych
problemoch, co som mal s fglrx ovladacom, mrznutim celeho compu,
nefunkcnostou fullscreenu (spustenie videa -> tvrdy restart), je radeonhd
vyslobodenim. Sice este nieje dorobena 3D podpora pre moju kartu, ale ta
by mala prijst v blizkej dobe, fglrx urcite nedoporucujem pouzivat. Ja mam
HD3850.