RE: Spamassassin zlepšení bayesianu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 28 02:04:42 CET 2009

Trošku opožděně, ale dřív jsem na to neměl čas. Chyba byla banální,
pravděpodobně se bayes modul nenahrával. Teď se určitě nahrává, taky jsem
přihodil pár uvedených parametrů a v mailech se info o hodnocení bayesu už
objevuje. Takže děkuji za radu, uvidíme, co to udělá se spamy, tento týden
prošly už tři... :)