Zakazka: Priprava specialni instalace pro kiosek

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Leden 12 01:17:51 CET 2009

Vyvijim na zakazku webovou aplikaci, ktera bude umistena v nekolika
mini-PC s dotykovou obrazovkou po CR. Mam u sebe prototyp HW, nyni je to
Dell Optiplex.

Zakaznikovi se libila automaticka moznost upgradu/resuscitace, kterou by
provadel jeho obchodnik na miste bez ucasti admina. Vlozi USB klic nebo CD
a minimalnim poctem ukonu preinstaluje cely HDD bez ohledu na predchozi
obsah (poskozena instalace, stara verze).

Chci se venovat hlavne aplikacnimu programovani a verim, ze je vas tu
rada, kteri byste pripravu teto veci zvladli lepe a rychleji nez ja.

Jsem pripraven za spolupraci samozrejme zaplatit, a vim, ze si nenajimam
Inda za $100. :-)

Na OS mi nezalezi, musi jen podporovat spusteni Django aplikace nad
SQLite, Python 2.4 a zrejme Apache+WSGI/mod_python.

Instalace Debian Etch na prototyp byla bezproblemova, touchscreen jsem po
nejake dobe taky zprovoznil.

Realizace nehori, jen je potreba se brzo dohodnout.

Ozvete se, nejhur z toho nic nebude. :) Dekuji,

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz