Zakazka: Priprava specialni instalace pro kiosek

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Sobota Leden 24 22:44:04 CET 2009

Ahoj,
pochopil jsem to dobře, že už máš hotový nainstalovaný systém (tj.
včetně Djanga, Apačeho, SQLite...) na HW prototypu a jde ti jenom o to
vytvořit "přeplácávací" CDčko/flashku? Něco podobného jsem asi před
rokem dělal -
http://jenda.blog.root.cz/2008/05/03/automaticke-klonovani-linuxu/. Je
to tedy ze sítě, ale nebyl by nejmenší problém nasmažit ten image přímo
na CD (akorát se tedy musí při aktualizaci místo nahrání souboru na
server vypálit n nových CD, že).
Jestli by to bylo i s instalací SQLitu/Djanga atd., tak bohužel nemůžu
sloužit :-).

Jenda