Automaticke zpracovani bounce

Sobota Leden 17 21:37:25 CET 2009

On Thu, 15 Jan 2009, Jan Houstek wrote:

> Hledam nejaky nastroj, ktery by dokazal zpracovat e-mailove bouncy, tedy
> alespon z jejich obsahu vytahnout e-mailovou adresu, ktera bouncla a duvod
> (odpoved SMTP serveru, ktery mail odmitnul). Idealne kdyby se umel
> vyporadat nejen s DSN dle RFC3461, ale i s alternativnimi formami jako
> napr. qmailovske QSBMF apod.

Alternativních forem jsou mraky. Můj perlový skript na vybalování
původního textu vrácených dopisů (což není přesně totéž, co chceš) jsem
musel naučit asi 45 různých druhů (a některé jsou zvlášť chutné), než
počet selhání poklesnul na přijatelnou (ale stále nenulovou) míru.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /