Git: velky kus repository

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Sobota Leden 17 23:12:08 CET 2009

	Zdravim,

mam koncepcni problem s Gitem, chci se zeptat jestli/jak neco podobneho
resite:

Mam projekt ktery zpracovava graficka data, a protoze obsahuje spoustu
heuristik, mam k nemu docela velkou sadu testovacich dat, abych az nekdy
prijdu na nejake "uzasne vylepseni", mohl otestovat, jestli je fakt tak dobre
i na starsich datech. Testovaci data umim rozdelit na mensi kus, ktery bych
rad pouzil po kazde kompilaci v "make test" (tam jsou hlavne nejake netypicke
pripady), a vetsi kus, ktery se bezne nepouziva, ale treba pro spocitani
nejakych statistik a nasledne vymysleni heuristik je dobre ta data mit.
Cili: "mensi kus" pokryva ruzne extremy, "vetsi kus" ma statisticky rozumne
rozlozeni.

Doted jsem pouzival Subversion, pracoval jsem tak, ze na vsech relevantnich
strojich jsem mel checkout, a pri zmene jsem delal "svn update && make &&
make test && make install". Ten "vetsi kus" testovacich dat byl v samostatnem
adresari, takze se na vsechny stroje necheckoutoval. Jen pokud jsem chtel
"ted zrovna delat nejaky zasadni vyvoj", checkoutoval jsem si i tato data
jen na jeden konkretni stroj.

A ted je otazka, jak podobny workflow udelat v Gitu, ktery neumoznuje
"jen tak" mit klonovany jen urcity podadresar z master repository.

Delali byste "submodul", samostatnou repository pro ten "vetsi kus" testovacich
dat, nebo?

	Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |