Postavit si diskove pole na linuxu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Leden 19 03:14:31 CET 2009

Zdravim,

On Mon, Jan 19, 2009 at 01:34:43AM +0100, Michal Krajcirovic wrote:
> - vsechny servery maji dve sitovky, vsechny pichle do toho stejneho
> switche (do budoucna pocitam s druhym), vsechny nfs spoje jsou v lokalni

Gratuluji k uspesnemu pouzivani nfs, pro me je nepouzitelne. Obcas mi
zamrza, nefunguje na tom flock() apod. pac je vubec bez stavovy.
Mohl bych povypravet o "spamd" a jeho zamykani... a nezli jsem to nasel.

> siti pres vyhrazenou lan (netvrdim ze je rozdil vykonove mezi tim kdyby
> to slo po verejne, rovnou jsem to delal takhle kvuli budoucimu zvysovani
> se zateze a moznosti to pak snadno oddelit do druheho switche)
> - exportuju jednotlivym serverum jednotlive casti disku (cili napr.

Me se zda, ze exportujete jednotlive casti filesystemu nezli disku.

Diky za info, ze nfs nekomu dobre funguje. I to je potesujici.
-- Dalibor Straka