Postavit si diskove pole na linuxu

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Pondělí Leden 19 09:13:45 CET 2009

On (19/01/09 01:34), Michal Krajcirovic wrote:
> To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> From: Michal Krajcirovic <konference na kraja.net>
> Subject: Re: Postavit si diskove pole na linuxu

-- CUT --
> - naprosto se neosvedcilo na poli ukladat sesny (kdyz sem jeste slovo
> loadbalancing povazoval za sproste a resil to vice ip pro jedno name v
> dns, tak jsem resil jak mezi tema dvouma webserverama sdilet sesny a
> nenapadlo me nic lepsiho, nez si je ukladat na poli. napad jako takovy
> neni spatny, akorad je tam phpcko ci apache neodmazavalo a pri par
> milionech souboru sem na webserveru, nyni s loadem ~5 videl i load 1200+)
> - tok ve smeru z pole je podle muninu kolem 50Mbps, coz je cca stabilni
> spickovy tok
-- CUT --

o odmazavani stary session se nestara ani apache ani php, ale cron job
(pribaleny k php), ktery findem v adresari s session nachazi stare
soubory a maze je (v debianu viz /etc/cron.d/php5) takze pokud jste
session hazel jinam, je treba upravit i ten cron job.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/