Postavit si diskove pole na linuxu

Petr Baláš petr na balas.cz
Úterý Leden 20 10:15:57 CET 2009

2009/1/20 Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>:

> ja jeste doplnim dva dalsi dulezite duvody (po mych malych, ale hořkých
> zkusenostech)
>
> - stabilita
> - predvidatelne chovani

Plny souhlas. Adaptec radic ktery po vypadku disku misto nahozeni hotspare
(ktery byl k dispozici) shodil Linux a uz nenabootoval dokud jsem ten vadny
disk nevymenil jsem uz taky zazil. A pokusy nastavit nejake sledovani abych
dostal mail v pripade problemu byl taky porod.

Zlaty SW RAID - dostanu mail, vymenim disk a jedeeem.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz