acpid, thinkpad-acpi, zpracovavani acpi eventu a hotkeys po input layer

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Leden 29 15:27:17 CET 2009

zdravim.
  pouzivam thinkpad-acpi a acpid abych odchytaval hotkeys a acpi eventy a vykonaval
podle nich skripty (suspend, video expansion, aktivace bluetooth atd.).

podle toho co jsem se docetl, tak acpi eventy by se mely nove propagovat po
netlinku misto /proc/acpi/event a thinkpad-acpi do budoucna planuje zrusit
propagaci hotkeys jako acpi events a pouzivat vyhradne input layer.

acpid (alespon ten v debianu) zrejme neumi netlink a zaroven nemohu od nej
ocekavat aby odchytaval input layer. ale libi se mi jednoduchost s jakou se
tam konfiguruje to co clovek potrebuje.

jaka se ma tedy pouzivat alternativa s novym jadrem? legacy interface v jadre jeste
funguje, ale kdo vi jak dlouho a nechce se mi cekat, az to jednou odejde a me
prestanou fungovat moje nastaveni. predpokladam, ze potrebuji neco, co bude
zpracovavat acpi events a pak zrejme druhou vec, co bude poslouchat na inputu.

moc se mi nechce pouzivat hal, protoze ho nejak na nic nepotrebuji a
dokumentace k jeho konfiguraci moc neni. netusi nekdo, cim nahradit acpid aby
to bylo stejne jednoduche a prehledne a zaroven nevi nekdo o nejakem daemonu,
ktery by umel poslouchat na urcitem /dev/input/eventn, ktery propaguje hotkeys
z thinkpad-acpi a na zaklade urcitych eventu spoustel skripty?

diky a omlouvam se za chaoticky popis.

mk