Zmena poradi partisen

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Leden 31 22:22:47 CET 2009

Jan Hrach napsal(a):

> Nenajdou. Fakt. Testováno na školních Win 2000 Prof. Pokud je ovšem 1. FAT
> a 2. ext2, tak ten FAT normálně vidí.

Jasně a ten druhý fat oddíl za ext2 byl v rozšířené části nebo na
normální primární části ?

Prostě asi jak nenajde nějaký svůj FS tak asi považuje celou flash za
cizí a asi s tím proto nepracuje - asi to bude ochrana windows před
jiným OS :-)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	Tělesným orgánem se zpevněným skeletonem a obsahujícím nervové
řídicí centrum nelze narušit souvislost bariéry sestavené z kompaktních
částí horniny popřípadě zeminy zpracované do pravidelných kvádrů a
spojené směsí hornin s podstatným obsahem vápence.
		-- Česká přísloví ve vědecké češtině