Zmena poradi partisen

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Leden 30 14:57:57 CET 2009

> Jak to prohodit tu už bylo řečeno, ovšem proč to děláte ?
>
> Kvůli jinému OS tak to bery ty jsou blbé a potřebují určitý oddíl aby
> fungovaly bez problémů.

Je to tak. Ja to nechtel rict tak naplno, ale je to kvuli windows, protoze
ty mi na flashce najdou jen sda1. Tam je ale ext2. Je to flashka znameho,
uz jsem ji vratiil. Mezitim me jeste napadlo, ze by mohlo pomoci udelat
fat32 uvnitr rozsirene (sda5). Jestli s tim bude jeste chtit neco delat,
tak to zkusim.

> Pokud kvůli linuxu tak to nechápu - místo odkazů /dev/sdXY použijte UUID
> a potom vám je jedno kde ten oddíl je. (Klidně na jiném řadiči - na
> jiném oddílu na HDD prostě je to jedno kam ten disk potom připojíte.)

Je to ciste emocionalni zalezitost, ale tyhle funkce pouzivam nerad. Jsem
radeji, kdyz je ve fstab jasne uvedeno, co se ma kam pripojit. U windows
to ale je bezpredmetne.

Lada