cpufreq, scaling_max_freq zaseknute na minimu

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Sobota Leden 31 17:34:31 CET 2009

On (31/01/09 16:54), Martin Kraus wrote:
> To: "linux.cz" <linux na linux.cz>
> From: Martin Kraus <lists_mk na wujiman.net>
> Subject: cpufreq, scaling_max_freq zaseknute na minimu
>
> zdravim.
>   cca od jadra 2.6.27 se mi zacalo projevovat podivne chovani, kdy cpufreq,
> nezalezi na tom, jaky governor pouziju, zasekne maximalni freqvenci na minimu
> (800Mhz) a nemuzu ho primet, aby to zvysil. procesor ma normalni teplotu takze
> v tomhle snad zadne omezovani neni. nekdy se rozhodne a pracuje normalne,
> nekdy se proste rozhodne, ze pojedeme na minimu a ja se s tim musim smirit.
> [...]

Hi,

cpufreq-set -d/-u jste zkousel? Mozna mate jenom pri startu nekde skript
co nastavuje up/down limit, a je blbe nastaveny/rozbity.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/