cpufreq, scaling_max_freq zaseknute na minimu

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Leden 31 19:42:14 CET 2009

On Sat, Jan 31, 2009 at 05:34:31PM +0100, Premysl Hruby wrote:

> Hi,
>
> cpufreq-set -d/-u jste zkousel? Mozna mate jenom pri startu nekde skript
> co nastavuje up/down limit, a je blbe nastaveny/rozbity.

tim to neni. i kdyby to tak bylo, tak kdyz to tam primo rucne zadam, tak by to
melo jet. nekdy se to skutecne podari, nekdy ne. drive to fungovalo bez
problemu, ted to nejak zacina blbnout. mozne je, ze je to neco hardwaroveho,
ale to netusim jak poznat. logy mlci.

mk