mini linux

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Červenec 7 16:23:53 CEST 2009

On Tue, Jul 07, 2009 at 04:00:16PM +0200, michal krajcirovic wrote:
> ahoj,
> pro jeden projekt potrebuji instalovat na stanice linux, jehoz jedinou
> funkci bude otevreni firefoxu. vse ostatni se uz bude odehravat ve
> webove aplikaci co tam bude.
>
> jde mi o naprosto minimalni narocnost (aby se to dalo poustet i na
> srotech typu PII a nejak rozumne to jelo). ubuntu a kubuntu je moc
> narocne.
>
> preferuji neco debian based.

Ahoj,

presne toto jsem delal do kiosku pro knihovnu. Pouzil jsem cisty X,
kde se do x-session nebo xserverrc pripsal proste firefox. Akorat byl
problem jej spoustet fullscreen. Muzes zkusit pridat i tvm. Vse debian.

Ja mel navic za ukol mit kiosky bez disku a jedna verze byla s nbd
(network block device) a druha s nfs.

Dej si pozor, aby se uzivatele nemohli prihlasit pres ctrl-alt-F1
do terminalu.
-- Dalibor Straka